European Phalanx

A félkegyelmű elit pofáraesése

2016. június 26. - megamovieboy

brexit-2.jpg

 Bekövetkezett az elképzelhetetlen. A britek megszavazták az Európai Unióból való kilépést. Hogyan történhetett meg mindez? Mi vitte rá erre a brit szavazókat? 

 Az EU menedzselésében súlyos gondok vannak. Hatalmas vízfej, szaporodó bürokrácia, agyonszabályozás és ami a legrosszabb, szűk érdekcsoportok igényeinek kiszolgálása.

 Minden társadalmat egy kisebb elit irányít. Hogy ez lehetséges legyen, vagy a társadalom felé kell nyitottnak lenniük, vagy az elitnek kell viszonylag nagynak lennie. Egy a társadalomtól eltávolodott szűk elit bukásra van ítélve. Jelenleg éppen ez történik a nyugati világban. Nézzünk egy konkrét példát, az elit nem is kampányolt az EU mellett. Feltehetőleg azért nem, mert nem akartak gyengének mutatkozni. Csakhogy itt nem gyengeségről, volt szó, hanem kötelességről. Kötelességük lett volna objektíven tájékoztatni a brit EU polgárokat a kilépés következményeiről. Ehelyett a saját médiamonopóliumukon keresztül ment a primitív ijesztgetés. Pont az ilyen lekezelő, felelőtlen tevékenységekért örvendenek közutálatnak és szavaztak sokan ellenük, a kilépésre. 

 Vajon ki kampányolt az EU mellett? Maga a patás ördög Orbán. És mi volt erre az elit reakciója? A médiamunkásokkal kigúnyoltatták őt emiatt. Egy ember szólal fel mellettük és abba is belekötnek, belerúgnak. Ez maga az elit, amely éppen a saját sírját ássa. Ennyit tudnak. Ezeknek az embereknek már rég le kellett volna jönniük az elefántcsonttoronyból, de nem azért hogy végre  kapcsolatba kerüljenek a néppel, hanem mert eleve nem volt ott semmi keresnivalójuk, sem tudásuk, sem képességeik okán.

 Talán a legjobban akkor lepleződnek le, mikor a szavazókat kezdik el lehülyézni. Na, de kérem, ha a szavazók nem lennének hülyék, akkor ti sem lennétek a helyeteken, nem lehetnétek ti az elit. Ne legyenek kétségeink, a szavazók fele hülyébb az amúgy sem nagy átlagnál. Sőt olyanok is szavazhatnak, akiknél akár egy jobb képességű csimpánz is okosabb. Ne gondoljuk, hogy egy brit ex-bányász értelmesebb, mint a Zsil völgyi bányászok! Az elit egyik képességének kell lennie, hogy a hülyéket kihasználják, de cserébe nyújtani is kell számukra valamit. Ezek egyike a hiteles sajtó lehetne, mint a közvetlen kommunikáció csatornája. Itt utalnék a napi migránssimogató cikkek alatti hozzászólások elsőkénti sűrű kimoderálására, majd egyszerűen a kommentelés megszüntetésével vágták el a visszajelzés lehetőségét, azaz vágták el magukat az emberek véleményétől.

 A Brexit káoszában még azt sem tudjuk, miért akarnak kilépni? Ennek feltérképezése lehetett volna az első dolog, ha valós érvekkel akarták volna a szavazókat tájékoztatni. A lustaság, beképzeltség, felelőtlenség ismét a felszínre tört az elit részéről. Sokan leginkább a jobb élet reményében bevándorolt kelet-európaiak visszaszorítása miatt szavaztak a kilépésre, gondolván, távozásukkal könnyebb lesz munkához jutni. Csakhogy ez duplán nem igaz. Bár részben a szolgáltatásokból ki lehet túrni őket, de a termelésből nem, mert a gyárak utánuk tudnak menni, el tudják vinni a termelést keletre. Az informatikai cégek meg fénysebességgel tudnak áttelepülni bármelyik országba, avagy a munkát kiszervezni oda. Másrészt az ott dolgozók ott is adóznak, amivel erősebbé teszik az államot, melynek haszonélvezői leginkább a már ott élő idősebbek. Ez csak az egyik dolog amit el lehetett volna mondani, ha lett volna rá akarat. De nem volt, csak a fölényeskedés, erőből pofázás, a problémák és az emberek semmibe vétele. 

 A britek távozása nem jó dolog, de megmutatja, az elit válsága nem látszólagos probléma, hanem létező dolog. Elvesztették az emberek bizalmát, márpedig a bizalmat csak egyszer lehet elveszíteni. Zavaros idők következnek. Ami pusztulásra vár, annak el kell pusztulnia és minél hamarabb történik ez meg, annál hamarabb lehet elkezdeni valami új és jobb építését. Ezúttal az emberekkel együttműködve.

A bejegyzés trackback címe:

https://europeanphalanx.blog.hu/api/trackback/id/tr738844662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mirhó 2016.06.26. 23:45:07

Tökéletes elemzés.

fideszes Bróker kormány 2016.06.26. 23:58:20

A brit birkatábor csak betartotta orbán diktátor utasításait:

Migránsok haza!
Nem vehetitek el a britek munkáját!
Nem kérünk az idegen kultúrából és az intzegrálódásra képtelen népekből!

Persze a mindig is sunyin hazudozó orbán tett egy erőtlen és átlátszó kísérletet mintha ő pont azt akarná, hogy a britek maradjanak , de hát nem azért bomlasztja ő már lassan 20 éve az EU-t, nem azért szólította fel a híveit 2003-ban az EU csatlakozás elutasítására, hogy most aztán saját maga ellen tegye meg a tétet.

Nagy örömnap volt a brexit a ruszki bérenc orbánnak és a félkegyelmű félázsiai híveinek, hogy célt ért az EU bomlasztásuk. Ezek után mindenki tudja, hogy 2018 után Magyarország lesz a következő birka nép, amelyik kivezeti majd magát az európai porondról. Vissza a ruszki birodalomba.

na4 2016.06.27. 00:04:16

@fideszes Bróker kormány: Nem Orbánról van szó te szerencsétlen.

2016.06.27. 00:09:17

teljesen buta elemzés. Az értelem sohasem győz az érzelem felett. Hiába kampányolsz azzal, hogy hazudik a Nigel Farage, ha az egségsugarú angol azt akarja hinni, hogy megint birodalom lesz Britannia....ugyanis ezzel az érvvel találkoztál a legtöbbször....olyan lesz, mint régen, majd mi magunktól.....
Az meg külön pikáns, hogy a vén keleti területeken élő angol hogyan érvényesíti akaratát a kelták felett? Skótok, írek de mostmár a walesiek sem akarnak kilépni....
ha van egy csöpp eszed, láthatod, hogy semmi köze az elithez. Két ember egyéni érdeke döntött. Nigel Farage és Boris bohóc. Érdekes módon nem jelentek meg péntek reggel óta.....
semmi elképzelésük, hogyan vezessék ki az országot az EU-ból.....azért az elitnek volna terve, hogy mit akar elérni hogyan csinál profitot, még több hatalmat....most ennek nyoma sincs....szar a meglátásod....látszik, hogy nem élsz Angliában, nem beszéltél angolokkal, skótokkal, de még a híreket sem követted eredetiben....

2016.06.27. 00:11:13

@na4: " Vajon ki kampányolt az EU mellett? Maga a patás ördög Orbán. És mi volt erre az elit reakciója? A médiamunkásokkal kigúnyoltatták őt emiatt. "

róla is, te szerencsétlen....minden cikknek vagy becsmérelni vagy dícsérni kell Orbánt....

prometheus_X 2016.06.27. 01:44:22

Néhány apróságot jegyeznék csak meg. Az első, hogy ilyen "elit", mint amire a szerző hivatkozik, nem létezik. Az az elit ugyanis heterogén, keresztül-kasul szövik a különféle érdekhálók, ép ésszel szinte felfoghatatlan bonyolultsággal. Ilyen módon beszélni "az elit"-ről annyira téveszmés, mint "a tudósok"-ról. A brexit kapcsán lehetne beszélni politikai elitről, gazdasági elitről, kulturális elitről, tudományos elitről vagy a média elitjeiről (vezető sajtótermékek vezetői). Ezek még mindig elégtelen részletességet mutatnának egy elemzéshez, ezért mégtovább kéne őket differálni a különböző főbb karakterisztikáik szerint: milyen politikát képviselő elit, melyik gazdasági érdekcsoport, a kultúra mely területén aktív szereplők (filmipari vállalat, sport, színész-előadó, szellemijog-védő szervezet?), mely tudományágak és/vagy tudományos kutatások és/vagy szervezetek hangadói (CERN, a Royal Society?), milyen médiatermékek (bulvár, konzervatív, liberális, baloldali, anyámtyúkja)? És ez még mindig madártávlata csak a szerző által lazán egy "elit"-tel letudott társaságnak.

Orbánozni nagyon kellett. Nyilván legalább annyira befolyásolta a szavazás kimenetelét, mint ha tüsszentek egyet. Teljesen irreleváns.

Az általad említett "hiteles tájékoztatás" pedig nem létezik, mert nem létezhet köznapi ésszel értelmezhető módon. A hiteles tájékoztatás lényege, hogy nyers adatokat (tényálladékot) közöl az egyik fél a fogadó irányába, amiket azonban ez az utóbbi fél fog információvá konvertálni. Ezek zöme számok, nemzetközi jogszabályok (legalább kivonatolva), egyéb nemzetközi megállapodások viszonylag részletesen. Ezek az utóbbiak többtízezer oldalas dokumentumok, amiket egymaga földi halandó feldolgozni azért, hogy kontextusba helyezze a távozás/maradás kérdésével, képtelen lenne érdemben (még akkor sem, ha jogász). Ezért a különféle érdekkörök mentén felfűződő médiumok és megmondóemberek értelmezik saját kereteik és perspektívájuk szerint, amiből viszont ered, hogy ami az egyik félnek bukás, az a másiknak győzelem egy adott részletkérdésben, vagy az egész témában.

Ennek a bejegyzésnek így semmilyen valós környezete nincsen. Ha a "brexit" szót lecserélném benne például "falunap"-ra, vagy "utcai balhé"-ra, stb., apró stilisztikai javításokkal pont ugyanannyira lehetne belelátni a helytállóságot, mint a mostaniba, mert se tartalma nincsen, se felszíne, se bármiféle megalapozottsága.

zsírvezér 2016.06.27. 04:13:09

politikai elit ???? - hát az már nagyon régen völkerabfall -gyk.:népszemét-

czjanos 2016.06.27. 05:55:35

A brüsszeli "elit" azokból áll, akiket a tagországok delegálnak oda, Deutschból, Szanyiból, Navracsicsból, Pelcznéből, Morvaiból, Molnárból korábban meg Áderból. Azokból, akiket otthon félre akarnak tenni.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.27. 06:06:30

Az angol nép győzelme, győzött a bölcsesség és az érzelem a liberális bugyutraság felett. Jó hír.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.27. 06:08:40

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Csak Skócia nem akar kilépni, de ez eleve más kérdés, ott a függetlenállamiság a szempont, Minden egyéb csak a nedves ballib álmok fantáziája.

2016.06.27. 07:10:01

@fideszes Bróker kormány:

"Migránsok haza!
Nem vehetitek el a britek munkáját!
Nem kérünk az idegen kultúrából és az intzegrálódásra képtelen népekből!
"

1. a migránsok továbbra is menni fognak oda, ha jól emlékszem a Nagy-Britanniába irányuló migráció 80 %-a nem EU-ból jön
2. Nem kell összekeverni az EU-n belüli munkaerő-áramlást a kívülről érkező iszlám tömeggel, mert az hülyeség
3. Lásd 1.-es pont.

bringás bosszantó 2016.06.27. 07:19:15

Kevered nagyon az országokat.

Az ottani elit termelte meg annak a pénznek egy részét, amit az általad 2010 óta kétszer is megválasztott valóban félkegyelmű elít ellopott.

CoolKoon 2016.06.27. 07:44:31

@BircaHang Média szerkesztősége: looool Hát peeeersze. Valójában az ostoba, népbutító, primitív bulvárszenny agymosása győzött, de hát ennek a felismeréséhez látni is kell (meg angolul tudni), nemcsak nézni ugyebár...

CoolKoon 2016.06.27. 07:51:33

Áh, kicsit hevenyészett a cikk (pl. Vityacsászárt meg se kellett volna említeni, mert teljesen irreleváns a Brexit szempontjából), de egyvalamiben azért rátapintott a lényegre. Az angol elit TÉNYLEG teljesen elrugaszkodott a valóságtól, és azzal, hogy hagyta eldurvulni a kampányt (sőt, az idióta fospumpa bulvárszennylapjaik segítségével még fokozták is az EU-ellenes hazudozást és szarkeverést), lényegében önmagát szúrta tökön. A félhülye angol nyugdíjasok és a hasonló (már-már fogyatékos) szinten lévő angol prolik azért nem szavaztak az EU-ra, mert a nekik szánt médiumokból csak azt hallották, hogy mennyire szar az EU. Ez pedig csak és kizárólag az angol elit hibája, senki másé.

midnight coder 2016.06.27. 08:01:13

@CoolKoon: Az alapvető gond az - és ezért jó az angolok döntése - hogy az EU tényleg szar. Sok-sok oldalon keresztül lehetne sorolni hogy milyen gondok vannak, de a lényeg hogy BRExittel vagy anélkül, de az EU egy süllyedő hajó. A BRExit csak gyorsít egy picit a süllyedésen. A tragédia pedig az, hogy az európai politikai elit és az ő médiája még azzal a ténnyel sem igen néz szembe, hogy süllyedünk. De a brit polgár bizony érzi, a saját bőrén. Persze nem elsősorban a papa-mama hotelben élő 18 éves EU párti fiatal, hanem az idősebb generáció, aki már ott élt 30 éve is.

midnight coder 2016.06.27. 08:02:58

@prometheus_X: Ezt a hozzászólást bele kellene venni az iskolai oktatásba. Tökéletesen megfogalmazza a demokrácia működésének legfőbb problémáját.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.27. 08:11:46

@CoolKoon:

Nem éppen. A liberális demagógia nem volt képes nyerni, a mögötte álló hatalmas pénzek ellenére.

Netuddki. 2016.06.27. 08:12:15

"Vajon ki kampányolt az EU mellett? Maga a patás ördög Orbán."

Nettó hazugság. Az orbán soha nem kampányolt az EU mellett. Valójában folyamatosan ellene kampányol. Te is csak a fideszes agitpropot nyomatod, EU vízfej meg hasonlók. Miközben balfasz politikusok mindenhol vannak, most éppen az angolokat baszták át a palánkon a sajátjaik...

bringás bosszantó 2016.06.27. 08:14:59

A nagy baj az, hogy itt is van bőven azokból az agymosott barmokból, akik vitya kottájából játszanak és örülnek, hogy a csúti szenny és a tolvaj maffiája ellopta azt a pénzt amit az EU az ország fejlesztésére adott. Valahol érthető a hazaárulásuk, hiszen a birkagézabatyu féle ortyinista agymosottak az ebből az ellopott pénzből dobott alamizsnákból élnek és hazudoznak nap mint nap.

fércnél maradandóbb 2016.06.27. 08:41:42

A régi Athénban, amikor még komolyan vették a demokráciát, ezek a faszok kaptak volna egy száműzetést a dolgaikért. Hollande, Merkel, Junckers, Schultz - hogy csak néhány nevet említsek - már valahol egy távoli szigeten várná epekeedve a visszatérés lehetőségét

Mivel a direkt demokrácia ma már nem műxik a tyrannusok ellen, a britek csak saját magukat tudták száműzni a szigetükre az EU-ból. És ezzel együtt sajnos a brüsszeli seggfejek a helyükön maradtak, pedig biztos lehetne nekik valami lakatlan szigetet találni

Jóléti Dán Kekszesdoboz 2016.06.27. 09:01:37

@bringás bosszantó: maraggyá már te meg, te vagy az agymosott hogy ilyen agymosott konteókat tolsz, biztos a soros svarc gyurka főzsidó mágnásbácsitól kapod rá a pénzt

StanLee · https://newsroll.net 2016.06.27. 09:06:19

@fércnél maradandóbb: ha jol emlekszem akkor a Die Welt-en volt egy cikk a hetvegen, ami pont azt taglalta, hogy a britek egy resze Merkel ellen is szavazott. Mar evek ota az van, amit Merkel ill. nehany korulotte levo politikus kitalal, ertsd Merkel == EU. A gorog helyzetre Merkel adta a valaszt, Ukrajnaban is Merkel volt a fo hangado, a menekultproblemat Merkel idezte elo es o egymaga intezte el Erdogannal, hogy mi legyen a szerinte helyes "megoldas". Nem erdekli, hogy a tobbi 27 mit gondol, ha ma Merkel azt mondana, hogy a fu kek, akkor onnantol kezdve a fu kek. Szerintem sok EU tagnak a nemet dominanciaval van tele a hocipoje es ezert is lazitanak a kapcsolatot az EU-val. De ez csak az en velemenyem.

Ballib Cenzúrázók Réme 11 2016.06.27. 09:11:50

Orbán Viktor angliai hívei fölényes győzelmet arattak az EU imádó, migráns imádó, hazaáruló angliai britek ellen. Csak a nemzetállamnak van jövője, ezek maradnak meg életképesen a történelem végén egyedül, lásd Oroszország. Akik például az EU bojkottból megerősödve, szuperhatalomként jöttek ki! Miközben az EU szétesett!

Sajnos az angolok megelőztek minket abban, hogy mi lépjünk ki elsőnek az EU-ból, de legalább most már tudjuk, hogy nincs vesztegetni való időnk.
Orbán Viktor miniszterelnökünk (akit majd minden EU-s ország akarna a a saját miniszterelnökének) kiválóan előkészítette a talajt a kilépésre. Az összes EU pénzt hazahozza, az összes Brüsszelt hazaküldte már ezerszer melegebb éghajlatokra, az EU liberális törvényeit pedig fél perc alatt ki tudja irtani az alokotmányból. A szabadságharcunktól naponta retteg az EU meg az összes európai Néppárt.

KI kell tehát lépnünk, hogy megnyíljon előttünk a fejlődés útja, hogy Orbán Viktor országa végre teljesen eljöhessen, a liberális Európa meg csak essen a darabjaira. Majd akkor rájönnek, hogy Orbán Viktor meglátásai nélkül ők csak a történelem életképtelen maradványai.

CoolKoon 2016.06.27. 09:12:45

@midnight coder: "Az alapvető gond az (...) hogy az EU tényleg szar." - Kicsit sárga, kicsit savanyú, de a MIENK. Mindenki tudja, hogy az EU-val gondok vannak. Csakhogy a kilépőknek ettől még nem lesz jobb. Ez az Anglia már nem az a gyarmattartó nagyhatalom, amely még a második VH-ban is talán egyedül kenterbe verte volna a németeket. Ráadásul igazából már a Kárpátok Géniusza is megmutatta, hogy az nem működik, hogy egyik pillanatról a másikra hirtelen lepukkant, kultúrálatlan harmadik világbeli országokkal fognak seftelni a leggazdagabb nyugati országok helyett (pláne ugyanolyan volumenben meg értékben), hiába engedett szabadon még egy baltás gyilkost is az ügy "előmozdítása" érdekében. Nekünk pedig az EU nélkül TÉNYLEG nem lesz jobb (sajnos a sok bégető idióta mintha elfelejtette volna, hogy az orosz gyarmatbirodalom részeként valójában az egész magyar társadalom leépült, lezüllött), úgyhogy az EU-t temetni egy kicsit olyan, mintha a saját sírunkat ásnánk.

"A tragédia pedig az, hogy az európai politikai elit és az ő médiája még azzal a ténnyel sem igen néz szembe, hogy süllyedünk." - Ez kicsit úgy hangzik, mint amikor az elvtársak folyamatosan azt pofázták, hogy az a "rohattmocskoskaptalzmus" bizony HALDOKLIK. Igen, haldoklott az a rohadék jó 45 évig, aztán mégse fordult fel. Sőt! Még csatlakoztunk is hozzájuk......

"De a brit polgár bizony érzi, a saját bőrén. Persze nem elsősorban a papa-mama hotelben élő 18 éves EU párti fiatal, hanem az idősebb generáció, aki már ott élt 30 éve is." - Mit érez a brit polgár? A brit nyanyák és taták csak azt érzik, hogy a kisvárosok tele lettek a szociális rendszeren élősködő, hófehér echte brit söpredékkel (angolul "chav"), akik semmi mást nem csinálnak, csak megállás nélkül szlopálnak a segélyekből, és minden este (de legalábbis minden péntek és szombat este) összehányja az egész várost (mellesleg pont ez az aljanép randalírozott pár éve Anglia-szerte). Így hát inkább vidékre költöztek, és (szemmel láthatóan) emiatt is az EU-t okolják. Azon kívül kinyitják az ostoba brit bulvárszennylapokat, és ott is (öles betűkkel írva, hogy a félanalfabéta angol alkesz is ki tudja betűzni) azt olvassa, hogy az EU rossz, mert betiltja a tejivást, spagettievést, fényevést stb. (ami természetesen nettó hazugság, csak hát ezt nem mondta el senki). Ebből mégis hogy következik az, hogy az EU-val gondok vannak? Mert szerintem sehogy.

Ballib Cenzúrázók Réme 11 2016.06.27. 09:14:58

@StanLee: Ukrajnaban is Merkel volt a fo hangado, a menekultproblemat Merkel idezte elo

Hülye! A hivatalos verziónk szerint az USA meg a Soros! Jegyezd meg, legközelebb nehogy elkúrd.

CoolKoon 2016.06.27. 09:20:04

@BircaHang Média szerkesztősége: "A liberális demagógia nem volt képes nyerni, a mögötte álló hatalmas pénzek ellenére. " - Nem tudom, tudsz angolul? Ha igen, olvasgattad az angol "liberális demagógia" pilléreit (=az angol szennylapokat) az elmúlt időszakban? Gondolom nem igazán, különben szerintem neked is feltűnt volna, hogy a "liberális demagógia" mögött álló "hatalmas pénzek" ezúttal épphogy a Brexit MELLETT kampányoltak (számomra is rejtély, hogy mégis miért). Meg is lett az eredménye...

Medgar 2016.06.27. 09:29:40

Kihagyhatatlan, a brexit szavazó archetípusa: www.youtube.com/watch?v=3RJXP1tfSBM

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.27. 09:31:46

@CoolKoon:

Igen, tudok.

Eddig a bulvátmédiák szinte csak liberálisak voltak, most a fagyi visszanyalt, ennyi az egész.

2016.06.27. 09:31:48

@CoolKoon: Ez mellett az is érdekes, hogy a szavazás előtt a brit kormánypolitikusokon kívül senki sem kampányolt a kilépés ellen. Az EU média nem erőltette meg magát. Brüsszelben feszülten várták a kedvező eredményt, a britek kilépését, és valószínűleg aznap este ünnepeltek. A tőkekivonással euro milliárdokat fognak keresni, a britek pedig jobb híján kénytelenek lesznek a TTIP-t elfogadni és lassan USA gyarmattá válni.

micsoda? 2016.06.27. 09:37:46

"Ezúttal az emberekkel együttműködve." Briteknek mondom, de más is értsen belőle, nemde?

DFK 2016.06.27. 09:38:44

Azt hiszem, nem volna szabad bunkózni, parasztozni, primitivezni azokat, akik úgy érezték, nem jó, nem előnyös számukra az EU. Azon kell gondolkozni, miért érezték így.

CoolKoon 2016.06.27. 09:39:14

@BircaHang Média szerkesztősége: "Eddig a bulvátmédiák szinte csak liberálisak voltak, most a fagyi visszanyalt" - Na várjál! Azt akarod mondani, hogy a tuggyukkik/impralstakaptalsták által irányított bulvárlapok hirtelen önjáróak lettek, és "saját elhatározásból" kezdték el hangosan szidni az EU-t?! Nem érzed a hatalmas logikai bukfencet ebben?

CoolKoon 2016.06.27. 09:43:35

@je suis chauve: "Ez mellett az is érdekes, hogy a szavazás előtt a brit kormánypolitikusokon kívül senki sem kampányolt a kilépés ellen." - Miért, a Labour meg a többiek mit csináltak? Ölbe tett kézzel nézték az egészet? Ezt azért nehezen hiszem el....

"Az EU média nem erőltette meg magát." - Milyen EU média? Ami nincs? Ha pedig meg is csinálták volna, nem gondolod, hogy olajat öntöttek volna a tűzre (és az ostoba Brexitesek malmára hajtották volna a vizet)?

"Brüsszelben feszülten várták a kedvező eredményt, a britek kilépését, és valószínűleg aznap este ünnepeltek." - Ezt csaknem egy EU-bürokrata mondta neked, hogy ilyen jól tudod?

"A tőkekivonással euro milliárdokat fognak keresni, a britek pedig jobb híján kénytelenek lesznek a TTIP-t elfogadni és lassan USA gyarmattá válni." - Kik fognak a tőkekivonással eurómilliárdokat keresni?! A gyíkember tuggyukkik? És ebből mégis hogy következik az, hogy kénytelenek lesznek elfogadni a TTIP-t? Mert szerintem sehogy. Ráadásul az EU nélkül az amerikaiaknak se olyan nagy buli a TTIP ám.....

Jazo 2016.06.27. 10:07:46

Szerintem ennek több pozitív hatása lesz az EU vezetésére, a vezetés hozzáállására, az elérendő célokra, mint bármi másnak eddig. Sőt talán rávilágít arra is, hogy az EU-nak láthatóan nincsenek céljai, sőt azt sem tudjuk, hogy mi az EU, ki vezeti, milyen irányba vezeti.

Nincs definiálva az egész és emiatt nehéz mellé állni. Az áruk, szolgáltatások szabad áramlása, a szabad mozgás, költözés joga jól hangzik, de ettől még az EU nem többnek, mint egy érdekházasság, rengeteg veszekedéssel, kompromisszummal, egymásra mutogatással, ahol csak a gazdasági szereplő nagy cégek, és a befolyással rendelkező milliomosok céljai számítanak.

Az egész olyan mint egy nagy tankhajó, amit annyi felé húznak, ahány tagország van, de mivel mindenki más irányba menne, így legfőképp nem igazán megy sehova, vagy csak nagyon lassan.

Nagyon nagy hiba, hogy szinte bármelyik tagnak bármit megengednek, mert ettől az egész olyan lett, mint egy nagy óvodás csoport egy frissen végzett óvónővel, aki inkább enged, minthogy neveljen. Amint az egyik kibújik egy szabály alól, a másik már rögtön mutogat, hogyha neki lehet, akkor nekem is.

Egy jóval erősebb kezű, komoly jövőbe vezető célokkal rendelkező EU-ra lenne szükség, sokkal kevesebb bürokráciával és bürokratával. A döntési folyamatokat, mechanizmust is sokkal rövidebbé, gyorsabbá kell tenni. Aki pedig vét egy szabály ellen, az azonnal komoly választ kap, a renitensek meg inkább menjenek el minél hamarabb.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.27. 10:16:31

@CoolKoon:

Nincs bukfenc. Mindig vannak elentétes érdekek is, melyeket a nép ki tud használni.

Balt 2016.06.27. 10:18:22

@CoolKoon: A Labour majdnem olyan megosztott a kérdésben, mint a társadalom, azaz a kérdés nem pártvonalhoz igazodik. (Egyedül a UKIP - nomen est omen - kevéssé megosztott, bár ott is kimutattak 4% brexit-ellenzőt.) Cornbyrn pont úgy belebukik a sztoriba, mint Cameron. (De valszeg Farage is.)

@StanLee: Lehet benne valami, a német hegemónia sokak szemét szúrhatja, Merkel utóbbi éve meg egyenest >+10 százalékpontot hozhatott a kilépéspártiaknak.

Ballib cenzúrázók réme 14 2016.06.27. 10:19:19

Érdemes megnézni két nyilatkozatot az elmúlt napokból.
És nem Orbán az, aki mást mond ma, mint tegnap.

Orbán:
www.vg.hu/kozelet/orban-az-eu-most-gyorsan-meg-fog-valtozni-471839
Úgy látja, "a mai rendetlen Európa" képtelen megoldásokat találni a határokat "ostromló" illegális migránsok, a virágzó embercsempészet és a terrorizmus jelentette kihívásokra.

Márpedig a jövőben azok az országok lesznek előnyös helyzetben, amelyek rendezettek maradnak, biztosítani tudják a biztonságot, törvényességet

-----------------------

Soros GYuri:
gepnarancs.hu/2016/06/soros-az-eu-szetesese-gyakorlatilag-visszafordithatatlanna-valt/
“Angela Merkel német kancellár döntése, hogy országa kapuit tágra nyitja a menekültek előtt, inspiráló gesztus volt, de nem volt kellőképpen végiggondolva, mert nem számolt a pull factorral”, azzal a “húzó hatással, amit a tömegek korlátlan befogadása jelent a többi menedékérőnek” – állapította meg Soros György.

Hozzátette, hogy a tagállami kormányok és az uniós intézmények látszólagos tehetetlensége megágyazott az idegengyűlölő és Európa-ellenes pártok megerősödésének.

Ballib cenzúrázók réme 14 2016.06.27. 10:23:05

@Ballib Cenzúrázók Réme 11:

Azért valahol röhejes, hogy így nick hamisítás közben, általad baromságoknak gondolt dolgokat szándékosan túltolva, próbálsz lejáratni, miközben majdnem szórul-szóra azt mondod, mint Soros Gyuri személyesen:

gepnarancs.hu/2016/06/soros-az-eu-szetesese-gyakorlatilag-visszafordithatatlanna-valt/
Az Európai Unió szétesése gyakorlatilag elkerülhetetlenné vált azzal, hogy az Egyesült Királyság az Európai Unióból való kilépés mellett döntött az erről szóló népszavazáson – írta szombaton Soros György milliárdos befektető a Project Syndicate nevű hírportálon.

patkányarcúáginéni 2016.06.27. 10:24:24

Jó liberálisaink mennyire demokraták! Nem tetszik a szavazás eredménye, pusztuljanak a "rosszul" szavazók!

Ballib cenzúrázók réme 14 2016.06.27. 10:27:25

@CoolKoon:
Az EU-t gzadasági közösségnek találták ki annak idején.
Ez működött is. Ennek a közösségnek tagja az összes nem EU-s ország is pl Norvégia, Svájc.
Anglia is ide kerül majd.

Amikor a ballibek kitalálták hogy ideológia közösséget is kéne rityenteni az EU-ból, és a migránsseggnyalós nemzetállam mentes hagymázas faszságaikat elkezdték ráerőltetni az emberekre, akkor teljesen érthető okokból, a ballibeket a haláll faszára kívánta azonnal minden értelmes ember.

Ez a folyamat tart jelenleg is, és a szerencsétlen ostoba ballibek, még most se adták fel, pedig már alig van ország ahol nem buktak mg el.

Balt 2016.06.27. 10:28:36

@Jazo: Az eurokraták valszeg erre fognak törekedni, újabb 10%-okat szerezve a kilépést szorgalmszó nemzeti politikai erőknek: FN, ÖVP, Wilders, Igaz Finnek, Svéd Demokraták stb.)

patkányarcúáginéni 2016.06.27. 10:38:04

@CoolKoon: " (számomra is rejtély, hogy mégis miért)"...Ugye, mekkora rejtély? Nem értesz te semmit sem ezek szerint, de azért okoskodsz.

Netuddki. 2016.06.27. 10:44:45

@Balt: „A döntés az önöké, de szeretném, ha tudnák, Magyarország büszkén áll az önök oldalán az Európai Unió tagjaként.” Aláírás: Orbán Viktor, Magyarország miniszterelnöke.

Szövegértelmezni tudol?

Kilépni félnetek nem kell, tolvaj orbán mellettetek áll. Sajnos Magyarországot kiléptetni a zunióból öngyi lenne, de tolvaj orbán az EU tagjaként támogatja a kilépéseteket.
Ez az ami összevág a kis seggdugasz eddigi ténykedésével. Egyéb kérdés?

Ballib cenzúrázók réme 14 2016.06.27. 10:47:44

@Tibi !:

Ez azért nem semmi.
Gyurcsáncs csodákra képes.
Hívei egy bennmaradásra bíztató irományból simán kihozzák, hogy tulajdonképp az távozásra bír...

Gratula, ügyes vagy. :DDD

Netuddki. 2016.06.27. 10:48:03

@Ballib cenzúrázók réme 14: "Márpedig a jövőben azok az országok lesznek előnyös helyzetben, amelyek rendezettek maradnak, biztosítani tudják a biztonságot, törvényességet - hívta fel a figyelmet a miniszterelnök"

Törvényességet, ja! Közben meg nem szakadt rá a plafon a kis tolvaj nagy G-re...

Netuddki. 2016.06.27. 10:49:43

@Ballib cenzúrázók réme 14: Tolvaj fideszes Móricka! Mindenről a qrcsány jut eszedbe te fasszopó geci te? Titokban tán arról ábrándozol, hogy bő nyállal leszopod a qrcsányod farkát...

patkányarcúáginéni 2016.06.27. 10:49:51

@Tibi !:
Beteg vagy, kezeltesd. Orbán a bennmaradásuk mellett lépett fel. Már olvasni sem tudsz, annyira agyadra ment a gyűlölet.

Tajgetoszvagybazmeg 2016.06.27. 10:55:22

@Ballib cenzúrázók réme 14:
Egészen konkrétan azért találták ki, hogy Németország és Franciaország többé ne háborúzzon. De mindenképpen szerencsés, ha valakit nem zavarnak a tények.

CoolKoon 2016.06.27. 10:59:26

@BircaHang Média szerkesztősége: "Mindig vannak elentétes érdekek is, melyeket a nép ki tud használni." - Hát pedig az általad hőn terjesztett narratíva szerint az EU-támogatottság (és annak fenntartása) egyenlő a "ballib demagógiával". Na most mint tudjuk, a "ballib demagógia" legfőbb szószólói a mindenféle sajtóorgánumok, köztük a bulvárlapok is. Akkor mégis hogy lehet, hogy a "ballibák" a Brexit mellé tették le a voksukat (és ennek megfelelően mosták a birka "olvasóik" agyát)? Valahogy nem áll össze a sztori......

CoolKoon 2016.06.27. 11:02:17

@patkányarcúáginéni: "Nem értesz te semmit sem ezek szerint, de azért okoskodsz." - Igazából te se értesz semmit, mégis megpróbálsz itt kioktatni. Én azért nem értem a dolgot, mert a bulvárlapok tulajdonosai (a nagy médiamogulok) nem hülyék, és tudták, hogy a Brexitre (már csak az egyéb érdekeltségeik miatt is) csúnyán rábasznak. Ergo az EU-ellenes hazudozásokkal (és az ezzel elősegített Brexittel) lényegében tökön szúrták magukat. Na hát EZÉRT nem értem, hogy miért csinálták.

Ballib cenzúrázók réme 14 2016.06.27. 11:02:36

@Tajgetoszvagybazmeg:
hu.wikipedia.org/wiki/Eur%C3%B3pai_Gazdas%C3%A1gi_K%C3%B6z%C3%B6ss%C3%A9g
Az alapító államok ki akarták terjeszteni az Európai Szén- és Acélközösséget a teljes gazdasági térre is, így 1957. március 25-én a római szerződés aláírásával létrehozták az EGK-t. Ennek célja a tagállamok gazdasági integrációja, ezen belül is a nemzetgazdaság egészére kiterjedő vámunió, majd az ezt követő tizenkét éves átmeneti idő után a közös piac létrehozása. Emellett megfogalmazásra kerültek szociális és politikai célok is, így az élet- és munkakörülmények javítása, a béke és a szabadság megszilárdítása, az európai integráció alapjainak létrehozása

Netuddki. 2016.06.27. 11:08:49

@patkányarcúáginéni: Csak szeretnétek, hogy gyűlöljelek benneteket tolvaj tetvek! A helyzet az, hogy egyszerűen csak undorodom a tolvaj bűnöző fajtátoktól. Ahogy a szúnyogot sem gyűlölöm ha a véremet szívja, egyszerűen csak agyoncsapom. Stimmt? Egyéb kérdés?

patkányarcúáginéni 2016.06.27. 11:09:34

@CoolKoon:
Tudom, miért nem érted, de akkor sem érted. Ha meg nem értesz valami alapvetőt, akkor semmit sem értesz - ez a lényeg.

MEDVE1978 2016.06.27. 11:11:19

Sok meglátás helyes, a végső kép mégsem. Vagy legalábbis nagyon távol van a pontostól. A globális kapitalizmus hatásairól van szó ebben az esetben is. A globális kapitalizmus előtt gyakorlatilag az akadályok nagy része elhárult. A tőkemozgások, illetve az árumozgás gyakorlatilag korlátlan a világ országainak 95%-ban. A technológiák egyre könnyebben mozgathatók, tehát egy gyárat létre tudsz hozni Iránban, Kínában, Kongóban és Magyarországon is. A munkások kiképzésére pedig szintén már viszonylag sok országban van lehetőség. Ezzel szemben a világ proletárjai egyesüljetek nem valósult meg, így nincsen egységes munkavállalói érdekvédelem, a "tőke" maximálisan kizsákmányolhatja az egyszerű munkásokat, kvázi drónná, robottá alakítva őket. Amíg nem váltják le őket tényleges robotokkal.
Ebben a helyzetben az optimalizálás nemzetközileg történt meg. Ennek speciális hatása a brit bányászat és nehézipar "megsemmisülése", illetve a kapacitások Kínába átvitele. Természetesen a brit vidék erre már Teatcher alatt válságba került, gyakorlatilag negyven éve vegetál. A szolgáltató szektor kiépült, de nem tudja megfelelő szinten átvenni a foglalkoztatást. A globális kapitalizmus így kitermelte a veszteseket (idősek, inaktívak, vidékiek, ex-bányászok vagy munkások) és a győzteseket (városiak, adaptív fiatalok, new economyt megértő és aktív emberek). A győztesek része természetesen az, amit itt elitnek nevez a posztoló.

Az elitnek nyilván mindig van mozgástere, azonban ha nincs kényszerítő hatás, akkor a saját vagyonát gyarapítja. Ez történt a briteknél is. Az elit szembesült azzal, hogy a cégeket csak bizonyos mértékig lehet adóztatni, mert különben átmennek máshova (ez az államok versenye a tőkéért), tehát a bevételi oldal itt befagyott az állam működtetéséhez. A másik rész, hogy az élet viszont egyre drágább, így bizony a népet kell adóztatni vagy a kiadásokon faragni. A döntés az volt, hogy faragjunk a kiadásokon, adót ne kelljen emelni, mert az egy direktebb és népszerűtlenebb dolog.
Az elit tehát azt tette, ami neki jó volt, nem gondolva a következményekre. Viszont az elit mozgástere elég kicsi, a globális folyamatokból kifolyólag.

CoolKoon 2016.06.27. 11:11:59

@Ballib cenzúrázók réme 14: "Az EU-t gzadasági közösségnek találták ki annak idején. (...) Anglia is ide kerül majd." - Vagy nem. Ugyanis a többi államnak ehhez engedélyeznie kellett az áruk, a tőke, és a polgárok szabad mozgását. Anglia pedig pont ezt nem akarja (legalábbis a Brexiteseknek ez volt az egyik legfőbb érvük az EU ellen).

"Amikor a ballibek kitalálták hogy ideológia közösséget is kéne rityenteni az EU-ból" - Ami azt illeti, az EU-t a jobboldali pártok is támogatják Európa-szerte. Csak a szélsőjobb nem, de hát azokról tudjuk, hogy ütődött idióták, akik egy négyéves Down-kóros értelmi szintjén vannak ugye.

"migránsseggnyalós nemzetállam mentes hagymázas faszságaikat elkezdték ráerőltetni az emberekre" - Szerintem inkább vedd be a reggeli gyógyszeradagodat, és utána olvasd vissza, amit írtál. Mégis mi a fene köze van az EU-nak pl. a Merkel által meghirdetett (meg az ostoba Faymann által támogatott) Wilkommenskultur-hoz? Csak szólok, hogy Sárközy (jobboldali) volt francia elnök a francia kertvárosokban annak idején randalírozó, undorító söpredéket "csőcseléknek" nevezte, ami nem hangzik túl migránsbarátként. De az EU-nak ehhez igazából továbbra is semmi köze (amit a menekültkérdés kapcsán többen a szemükre is vetették az EU-s bürokratáknak amúgy).

"akkor teljesen érthető okokból, a ballibeket a haláll faszára kívánta azonnal minden értelmes ember." - Érdekes, ehhez képest az osztrákoknak mégis sötétzöld (=ballib) elnökük lett. Most akkor hogy is van ez?

"Ez a folyamat tart jelenleg is, és a szerencsétlen ostoba ballibek, még most se adták fel, pedig már alig van ország ahol nem buktak mg el." - Igazán? Ott van pl. Lengyelország, ahol még a Vityacsászáréknál is nagyobb hévvel próbálják meg visszabontani a demokráciát, de -érdekes módon- fel se merült, hogy kilépjenek az EU-ból (ahogy pl. Tótországban sem). Úgyhogy az EU csak a te fejedben egyenlő a "ballibekkel".......

CoolKoon 2016.06.27. 11:13:03

@patkányarcúáginéni: "Ha meg nem értesz valami alapvetőt, akkor semmit sem értesz - ez a lényeg." - Miért, te érted? Ha igen, nosza, kíváncsian várom a magyarázatot (de értelmes legyen ám!). Ha viszont nem, akkor meg mit vered itt a nyálad?

patkányarcúáginéni 2016.06.27. 11:17:44

@CoolKoon:
Nyálat te szoktál verni, most is azt teszed. Ha tudatlan vagy kussolj, ne magyarázz - ennyi volt a mondandóm.

CoolKoon 2016.06.27. 11:23:42

@Balt: "A Labour majdnem olyan megosztott a kérdésben, mint a társadalom, azaz a kérdés nem pártvonalhoz igazodik." - Igen, sajnos pont ezért nem kellett volna Cameronnak ráállnia az ostoba UKIP blöffjére.
"Cornbyrn pont úgy belebukik a sztoriba, mint Cameron. (De valszeg Farage is.)" - Nem tudom, ez a Corbyn valahogy pont annyira jellegtelennek tűnik nekem, mint az MSZP-s Tóbiás József. Már csak ezért se lepne meg a bukása. Farage pedig majd akkor fog megbukni, amikor még az angol átlagember számára is világossá válik, hogy az egész Brexit-kampánya egy hatalmas blöff volt - egy lufi, ami hirtelen kipukkadt, és Farage-nek fogalma sincs, hogy most mi legyen. Amire szerintem szintén nem kell sokat várni....

CoolKoon 2016.06.27. 11:24:57

@patkányarcúáginéni: Aha, szóval te sem tudsz semmit, csak fölöslegesen koptatod a billentyűzetedet. Értem.

Ballib cenzúrázók réme 1 2016.06.27. 11:33:33

Soros György már 2009-ben megmondta, hogy az EU széthullik, az eurónak pedig vége.

Sajnos nem jött be a jóslata, pedig Orbán Viktor ebben a kérdésben (de csakis ebben az egyben!!!) mellé állt. Orbán Viktor akkor nagyon jól látta, hogy nem szabad egy olyan közösségnek a tagjai lennünk, amelyik csak haldoklik, nincsenek ott se vallások se családok. Hanem csak fogyaszatanak azok a konzumidióták mint az állat, egy átlag német fiatal például van úgy, évi 3-4-szer repül el Mallorcára berúgni egy hétvégére. Kell ez nekünk?!

Orbán Viktor nagyon jól látta, hogy nekünk nemzeti magyaroknak nem szabad ebben a dekadens közösségben maradni. Inkább merjünk kicsik lenni, de legaláb a világ egyik legboldogok nemzete vagyunk, mint azt ahogy a nemzetközi felmérések évek óta kimutatják.

Nem szabad tovább egytelen percet sem vesztegetnünk az EU-ban, minden magyar hazafinak kötelessége, hogy lerázza magáról az EU igáját és most már saját lábon állva, béklyó nélkül mutasssuk meg, hogy mi vagyunk az utolsó életképes nemzet az EU-ban, amelyik meg tudja védeni magát és Európát az európaiáktól.

Kalap úrfi 2016.06.27. 11:37:15

@Tibi !: mivan kovi, kijött a faág a seggedből azért vagy ilyen feszült?

Ballib cenzúrázók réme 1 2016.06.27. 11:37:21

Majd lehagytam a legfontosabb mondanivalómat:

SOHA TÖBBET MSZP-T MEG GYURCSÁNYT, AKIK CSAK BENNMARADNÁNAK AZ EU-BAN!!

Aranyi Gábor 2016.06.27. 11:45:39

@fideszes Bróker kormány: TE, mint büdös, Jerikóba a tengerről-sivatagból berongyolt kijafacomáltal választott nép fiaborja, mi a fogatlan siksze anyádé' nem a Napiferi blogján posztolsz?

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.27. 11:55:29

@Tajgetoszvagybazmeg:

Tedd hozzá: ennek a támogatottsága nem éri el a 30 %-ot se.

Ez kb. olyan, mintha az RMDSZ javasolná, hogy Erdély csatlakozzon Mo-hoz jövő januártól. Gondolod, a 75 %-nyi román megszavazná? Na, Észak-Írországban ugyanez van. A írek persze megszavaznák, de ők erős kisebbségben vannak.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.27. 11:58:27

@CoolKoon:

Nem eszik olyan forrón a kását! A háttérhatalom sem egységes, pl. ott van a pénzügyi lobbi és az ipari lobbi, melyek érdekei ellentétesek sok esetben.

Az EU is ilyen kérdés: nem mindenkinek érdeke a létezáse és erőssége.

s 2016.06.27. 12:18:21

"A Brexit káoszában még azt sem tudjuk, miért akarnak kilépni?"

Pajtás, az a helyzet, hogy akik a kilépésre szavaztak, azok sem tudják maguk sem. A demokráciához nem csak jólét kell, hanem ész is. A biztosított könnyű életet arra kellett volna felhasználni, hogy okosodjanak a népek. Nem erre használták és ennek ez az eredménye.

s 2016.06.27. 12:26:58

"Ez csak az egyik dolog amit el lehetett volna mondani, ha lett volna rá akarat. De nem volt, csak a fölényeskedés, erőből pofázás, a problémák és az emberek semmibe vétele. "

Szerintem te simán hülye vagy. Képes vagy bazdmeg BÁRKI MÁST hibáztatni az emberek döntése miatt, csak pont őket magukat nem? Hol élsz? A szocializmusban? Ahol állam bácsi elmondja neked, hogy mi a jó? Ez nem a devizahitel nettósítása, baszod, mert beszopták. Ez egy kibaszott népszavazás, bazdmeg. Azt tessék már komolyan venni, az elit bármiféle ténykedése nélkül. Te húzod azt a kibaszott X-et, nem más. Állampolgári felelősségről hallottál? Akkor inkább ne is mentek volna el szavazni. Ha ennyire kibaszottul nem tudják, hogy mi a pálya.

Barbaarb 2016.06.27. 12:29:32

@na4:

Mikor volt ez akadály?

Balt 2016.06.27. 12:32:58

@Tibi !: Olvasd el a cikket. Bár Simicska lap, de nagyjából tárgyilagos abban, hogy miért érdekünk és kampányolt Orbán a britek bennmaradásáért.

@Ballib cenzúrázók réme 14: :)) Az igazságbeszéd után kell még valamit mondani (, Ildikó)? :)

Balt 2016.06.27. 12:36:07

@Tajgetoszvagybazmeg: Akkor már akkoriban is elég jó ideológiai fedősztorit találtak ki az olyan gazdasági érdekeknek, mint a szén- és acélközösség.

s 2016.06.27. 12:47:11

@fideszes Bróker kormány: Szerintem orbán igaziból akarta, hogy a britek bent maradjanak. Kell neki a pénz. Úgy volt vele, mint az egyszeri brit szavazó. Addig jártatta a mocskos büdös pofáját, ameddig az nem lett, amit pofázott. Aztán jól beszopta.

Billy Pilgrim 2016.06.27. 12:57:16

Szép látni, ahogy az EU-ellenszenvre fixálódó magyarok mennyire kórosan bele akarják a saját vágyaikat látni a történtekbe, miközben az összes Brexit-elemzés kiemeli, hogy a lépés egy belföldi ügyekre reagáló protest volt. Értem én, hogy kényelmes Mama Merkel bukásáról álmodozni és utána nedves kisgatyával ébredni, de ennek lényegi szerepe a döntésben nem volt.

Aminek volt, az az, hogy kétségbe van esve az angol proli, hogy immár vannak lengyel prolik is, akik az ő munkájukat 20%-kal jobban és 20-kal kevesebbért elvégzik. Disenfranchisement, szép magyaros szóval. A proli mindenhol proli és felült azoknak a hazugságoknak, amik közül már most többről kiderült, hogy hazugság volt (heti 350 millió font az NHS-nek, nincs több kelet-európai bevándorló, nincs több Brüsszelnek fizetés, nincs recesszió). Közben meg most jön a szembenézés a valósággal, miszerint ha akarnak közös piaci hozzáférést, akkor megkapják azt a nagyságrendekkel rosszabb EGT-tagsági lehetőséget, ami a norvégoknak is van, akik per kopf ugyanannyit fizetnek be az EU-ba, mint a britek, cserébe beleszólásuk semmibe sincs és a támogatásoknak is csupán töredéke csordogál vissza hozzájuk, főleg kutatási csatornákon keresztül.

Minden más csak szemellenzős, népnemzeti belemagyarázás, aminek a valósághoz sok köze nincsen.

CoolKoon 2016.06.27. 13:03:14

@BircaHang Média szerkesztősége: "Nem eszik olyan forrón a kását! A háttérhatalom sem egységes" - Hát most egy világ dőlt össze bennem! Én azt hittem, hogy van A Háttéhatalom, ami mindenben egységes, és aminek mindenkori prioritása a népnyúzás :D

"Az EU is ilyen kérdés: nem mindenkinek érdeke a létezáse és erőssége." - Te talán tudsz olyan Anglián belüli iparágat (háttérhatalmat) mondani, amelyik jól jár a Brexittel?

Mr. Rustical 2016.06.27. 13:16:37

Nagyon jó poszt, nyilván tévedésből engedték ki a címlapra. :)
A végét viszont nem nagyon értem, jó lenne kifejteni, mi lehet az a új és jó dolog, ami az EU eddigi integrációs projektjének elakadása után jöhet. Ez azért egy elég nagy inerciájú folyamat, ráadásul inkább külső kényszerek, mint belső motorok hajtották eddig is, így aztán igen nehéz lesz terelgetni, eltéríteni.

Gamma Leonis · http://gombamania.blogspot.com 2016.06.27. 13:23:28

@Ballib Cenzúrázók Réme 11: Te, ez most valami fidesz ideológia paródia? Mert annak jó.

nemecsekerno_007 2016.06.27. 13:26:32

@Tibi !: Jól van, nyomkodjad csak a szúnyogokat. :)

nemecsekerno_007 2016.06.27. 13:29:11

@Billy Pilgrim: "Értem én, hogy kényelmes Mama Merkel bukásáról álmodozni és utána nedves kisgatyával ébredni..."

Kényelmes Orbán bukásáról álmodozni és utána nedves kisgatyával ébredni... Se az egyik, se a másik bukása nem hozza el a kánaánt. A csodavárás elég szánalmas, tehetetlen önmaga sorsát irányítani képtelen emberek utolsó szalmaszála. Sajnos vannak politikai formációk akik ezen is tudnak élösködni.

nemecsekerno_007 2016.06.27. 13:31:22

@s: Orbán beszopta?! Akkor nem mi, meg az angolok, meg az EU minden országa?! Ha te ennek tapsikolsz akkor nagyobb a baj mint gondoltam eddig.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.27. 13:33:10

@CoolKoon:

A brit nagytpke abban bízik, nagyobb lehet a szabadséga, ha Anglia nem EU-tag, hiszen ettől még London fontos kereskedelmi-pénzügyi központ marad.

s 2016.06.27. 13:45:36

@nemecsekerno_007: Ki mondta, hogy tapsikolok? Ezt önállóan deriváltad le, a faszom sem tudja miből. Nem arról beszélek, hogy a kiválás kinek jó és kinek szar. Arról beszélek, hogy sokan ész nélkül agitálnak valami ellen, vagy valami mellett, aztán amikor bekövetkezik, néznek ki hülyén a fejükből. A brit szavazók többsége és maga orbán is ilyen.

s 2016.06.27. 13:48:54

@BircaHang Média szerkesztősége: Az egy dolog, hogy miben bízik a brit nagytőke. Aztán egy másik dolog az, hogy mi van valójában. Soros épp azon bukott egy kicsit, hogy nem hitte el, hogy a britek ekkora faszok. Pedig dehogynem. Majd ők is buknak rajta, aztán tisztább lesz a kép nekik is.

Világít a torony 2016.06.27. 14:02:43

-"Vajon ki kampányolt az EU mellett? Maga a patás ördög Orbán."-
Erről jó lenne valami közelebbit is mutatni, mert így elég felületesnek tűnik a dolog. Én nem láttam ilyet, hogy a Patás a Brexit okán az EU mellett kampányolt volna. Mert ha a Daily Mail-ban megjelent hirdetésre az nem az volt. Némi angol tudással tökéletesen érthető a szöveg. Akkor meg hol máshol kampányolt a Patás az EU mellett?

Orbán Viktor (törölt) 2016.06.27. 14:07:48

köszönöm

konrada 2016.06.27. 14:40:44

@s:
...viszont most hogy Cameron lemondott, lehet a zorbán lesz ott is a miniszterelnök, ha már ennyire nagy befolyással van a brit szavazókra.;;)

s 2016.06.27. 14:50:48

@konrada: "viszont most hogy Cameron lemondott, lehet a zorbán lesz ott is a miniszterelnök"

Ide figyelj! A britek hülyék, ezt éppen most bizonyították be. De azért ennyire nem. Az orbánt meghagyják a magyaroknak, válasszák meg maguknak az újkori magyar történelem legnagyobb rablóhordáját harmadszorra is. A hülyék szeretik nem egyedül érezni magukat. Nyájösztön. Menetelj a tömeggel, mi baj lehet. Például ez. A sok hülye ész nélkül belemászott a szarba.

szemi90 2016.06.27. 14:52:16

@CoolKoon: Te most tényleg Birkát akarod meggyőzni tényekkel? Hát sok sikert...

patkányarcúáginéni 2016.06.27. 15:13:20

@CoolKoon:
Csupán szeretném, ha fogalmatlanok nem szólalnának meg. Meggyőzni, tanítani nem óhajtok senkit.

CoolKoon 2016.06.27. 15:17:37

@Balt: Na, ezek szerint Farage távozására se kell már túl sokat várni........ A Labour-párti renitensek vádja pedig egészen nevetségesen abszurd.

CoolKoon 2016.06.27. 15:21:06

@BircaHang Média szerkesztősége: "A brit nagytpke abban bízik, nagyobb lehet a szabadséga, ha Anglia nem EU-tag, hiszen ettől még London fontos kereskedelmi-pénzügyi központ marad. " - Nos igen, valóban lehet egy ilyen olvasata a (látszólag teljesen megmagyarázhatatlan) viselkedésüknek, de a mondatod második részét szerintem ők se gondolhatták komolyan. Ha ugyanis bukják az EU-t, akkor bukják a teljes EU-s bankrendszert is, ezzel nekik is tisztában kellett lenniük. A svájciak meg a németek már ugrásra készen várnak....

CoolKoon 2016.06.27. 15:22:23

@patkányarcúáginéni: Hát, akkor attól tartok, hogy az internetet nem neked találták ki :D

konrada 2016.06.27. 15:23:42

@s:
...pedig itt már többen leírták, hogy a zorbán miatt szavaztak a brexitre.
...s ha máride jutottak, úgy csak egy lépés....;))

na4 2016.06.27. 15:25:15

Eldőlt az első dominó. AdiEU EU.

N. Barbie 2016.06.27. 15:33:30

Nagyon egyszeru a szokasos (altalaban ballib erzelmu) megmondoembereknek nyomni a szokasos rizsat: amelyik angol a kilepesre szavazott, az hulye, tanulatlan, proli, bargyu, 20-as IQ-s idiota blablabla.
Hja, nyilvan mindenki donteskeptelen birka, aki nem ti vagytok. Mintha ezt a dumat mar lattam volna valahol, ja igen, ezekben a korokben hasonlo jelzokkel szoktak illetni a Jobbik (es fidesz) szavazokat.
De erdekes...(mert altalanositani is csak ballibaknal szabad, ha en teszem bizonyos kerdesekben, akkor nacifasisztarasszistamasiniszta leszek :) ).
Aztan ahogy az otthoni Jobbik szavazonal se gondolkodik el a ballib okostojas, hogy ugyan miert is szavaz oda (talan mert mondjuk elege van belole, hogy a bunozonek lassan tobb joga van, mint a dolgozo, jogkoveto embernek?), az angol kilepesre szavazoknal se merul fel, hogy ugyan miert is szavazott a kilepesre? Ugyan, minek is ilyen bonyolult dolgokon gondolkodni, mikor sokkal egyszerubb mindet lehulyezni, azt` kesz.
Az angoloknal se tul bonyolult a keplet, kiment az atlag angol az utcara es 10 szembejobobol volt 2-3 angol, 2-3 mohamed, 2-3 feka stb. Na ebbol volt eleguk, megspekelve a legujabb nepvandorlassal.
Az mar valoban a maradas-partiak es az EU illetekesek tehetetlensege, hogy nem magyaraztak el az atlag kilepesre szavazonak, hogy attol, hogy nyer a kilepes, meg nem lesz kevesebb feka meg mohamed (akikkel a legtobb baj van bunozes, segelyen eles stb. temakban) az orszagban - mert ahhoz, kb. 40 evvel korabban kellett volna felkelni-, max. par ev mulva-tol mar kevesebb EU-s orszagbol szarmazo bevandorlo lesz, akikkel meg, mindenfele ijesztgetessel szemben, eddig se volt problema, sot az o munkajukra egesz agazatok szorulnak ra.

s 2016.06.27. 15:44:46

@konrada: Elhitted? Nem köllött vóna. Vannak azok éppen elég ostobák orbán nélkül is. Nem sokat tudott rajtuk rontani.

s 2016.06.27. 15:52:41

@N. Barbie: Te miről énekelgetsz, jóember? Nagyjából fele-fele arányban szavaztak a kilépésre és a maradásra.

Brexit-pártiak 52 százalék, 17 410 742 szavazat
EU-pártiak 48 százalék, 16 141 241 szavazat

A részvételi arány 72,2 százalékos volt.

Ezen az alapon a nyájösztön nem fog segíteni. (Nem tudod, kihez kell csatlakozni, mert elég sokan vannak mindenhol.) Gondolkozni kellene, de az nyilván nem megy.

N. Barbie 2016.06.27. 16:03:49

@s: Aham, es mi koze is van a reszveteli aranynak, ahhoz amit en irtam? Ja, semmi.
Ertelmezni kene, amit olvasol, de az nyilvan nem megy, nem pedig csak rogton a magas lorol beszelni, mintha lenne ra alapod...

s 2016.06.27. 16:28:38

@N. Barbie: "Nagyon egyszeru a szokasos (altalaban ballib erzelmu) megmondoembereknek nyomni a szokasos rizsat: amelyik angol a kilepesre szavazott, az hulye, tanulatlan, proli, bargyu, 20-as IQ-s idiota blablabla.
Hja, nyilvan mindenki donteskeptelen birka, aki nem ti vagytok."

Nos, amennyiben az idióták szavaztak volna a kilépésre, akkor meglett volna a 2/3 ott is simán. (A hülyék aránya elég magas, az ezzel ellentétes feltételezésekkel szemben.) Mivel a mezőny kiegyenlített, az ember nem tud másra gondolni, minthogy néhány hülye is a maradásra szavazott, ki tudja miért. Mert ők most már azt sem nagyon tudják, hogy miért szavaztak a kilépésre. Tehát teljesen indokolatlanul kevered ide a balliba szarozást. A történet nem erről szól. A történet a hülyeségről szól.

N. Barbie 2016.06.27. 17:21:12

@s: En keverem ide a ballibakat? Olvasd mar vissza a nagy demokratak hozzaszolasait: aki nem a maradasra szavazott az hulye, barom stb. amit irtam fentebb, es ezzel meg is volt magyarazva nekik (igen, te is ezt a dumat nyomod).
Ezen altalanosito lesajnalas helyett irtam en egy okot, hogy aki a kilepesre szavazott, az miert tette.
Erre lattam is a minap egy videot, amikor a kilepesre szavazokat kerdeztek, hogy miert. A legtobb azt mondta, hogy ez nem gazdasagi vagy egyeb dolog, csakis a migracio miatt szavaztak a kilepesre.

Ez egy magyarazat, annal biztos jobb, mint amblokk lehulyezni oket, mint amit te is tettel, mert ahhoz se kell tul sok esz amugy...

Fekete Pestis 2016.06.27. 17:42:33

@midnight coder: nem az eu az alapvetö baj, hanem
1. a globalizáció [ugye, ma a gyártást satóbbit kina olcsobban elvégzi]
2. és az hogy az ebböl eredö elönyök és hátrányok a nyugati társadalmakban nem egyenlóen vannak elosztva.

ugye azzol nem az eu tehet hogy
1. a hajógyárak és bényák bezártak
2. és hogy a nagyobb cégek megnóvekedett nyeresége [amely épp a globalizáció miatt nóvekedett meg] nem csapódik le a brit ... hmm ... "kisembernél".

a globalizáció pedig épp olyan elkerúlhetetlen dolog [ legalábbis a gyártás az ipar és a tudomány, innováció, tókepiac, stb terén], mint az volt, hogy az ipari forradalom után nem volt szúkség p.l. kefekótöre meg kanalasra.

s 2016.06.27. 19:21:32

@N. Barbie: "aki nem a maradasra szavazott az hulye"
Így van. Ez nem balliba érv. Ez ész érv.

"csakis a migracio miatt szavaztak a kilepesre"
El is baszták. Annak ugyanis nem tudják elejét venni azzal, hogy kiléptek. Annak úgy tudnák elejét venni, ha picsa szar lenne a gazdaságuk és emiatt nem lennének kívánatos célpont. Gondolom ilyen áron ez nem kell.

N. Barbie 2016.06.29. 15:45:42

@s: Esz erv, jajaja, lehengereltek a tamadhatatlan adataid, statisztikaid...ja, nem. :)
Hogyne tudnak elejet venni, amint nem vonatkoznak rajuk az EU ilyen temaju torvenyei, maris azt es annyi embert engednek be vagy dobnak ki, amennyit akarnak. Ez is egy tipikus ballib tevhit, hogy azert mert Ny-EU-ban jo a gazdasag, jok a fizetesek, a vilag barmely pontjarol ezekbe az orszagokba erkezo/oda eljutni probalo migransnak joga van ott elni. Nem, nincs joga. Megkerheti az adott orszagot, hogy engedje be, Anglia mar erre meg hamarosan nyugodtan beinthet es semmilyen szelsoliberalis EU-s torveny ebben nem akadalyozhatja meg oket.

Csak egy kis extra:
www.origo.hu/nagyvilag/20160629-az-osztrakok-49-szazaleka-kilepne-az-eu-bol.html

Gondolom akkor az osztrakok 49%-a is hulye, idiota stb.? :D
Vagy esetleg ok is talan ugy gondolkodhatnak, mint az angol kilepesre szavazok: jo eletszinvonal volt az EU-ba lepes elott is? Igen. Hozott egyeni szinten szamottevo javulast az EU? Nem. Akkor mit hozott? Egy rakas bevandorlot mindenfele orszagbol, akiket kotelezo beengedni es kinyalni a valagukat. Akkor erdemes maradni? Nem.
Ilyen egyszeruen gondolkodnak a "hulyek". :D

s 2016.06.29. 18:12:59

@N. Barbie: "lehengereltek a tamadhatatlan adataid"

Figyeljed, hogy mi jön. Az a lényeg, nem az adatok.
süti beállítások módosítása